Οδηγίες online παραγγελίας
Συμβουλές και οδηγίες για επιτυχημένη καταχώρηση αποστολών στην online εφαρμογή μας.
Μπείτε στην εφαρμογή: pedalcourier.gr και επιλέξτε < Book Now >
1. Διευθύνσεις παραλαβής-παράδοσης:
- Συμπληρώστε τις διευθύνσεις παραλαβής και παράδοσης και κάντε κλικ στη διεύθυνση που θα εμφανιστεί για να επιλέξετε έγκυρη καταχώρηση από την αναπτυσσόμενη λίστα.
- Μπορείτε να εισάγετε κατευθείαν την επωνυμία της εταιρείας από/στην οποία θέλετε να γίνει η αποστολή ή η παραλαβή σας. Αν η εταιρία είναι καταχωρημένη στη Google maps, τότε η διεύθυνση θα εισαχθεί αυτόματα.
- Αν η διεύθυνση μετά τον αριθμό περιλαμβάνει και κάποιο γράμμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε το γράμμα αυτό στα αγγλικά ώστε να γίνει δεκτή από το σύστημα (δηλ. για 57Α, 57Β, 57Γ καταχωρείτε 57a, 57b, 57c κτλ).
- Return Trip: Επιλέξτε το για επιστροφή (φακέλου, δέματος, πρωτοκόλλου κ.τ.λ.) ΑΜΕΣΩΣ μετά την παράδοση.
2. Είδος - Υπηρεσία:
- Type: Επιλέξτε envelope για φάκελο, box up to 2kgr για δέματα μέχρι 2 κιλά. Για δέματα πάνω από 2 κιλά ή εύθραυστα αντικείμενα, η κράτηση πρέπει να γίνει τηλεφωνικά στο 6974746032 ή μέσω email στο info@pedalcourier.gr.
- Service type: Στη συνέχεια επιλέξτε ένα από τα παρακάτω εικονίδια με τα ποδήλατα σύμφωνα με την υπηρεσία που προτιμάτε.
- Sameday-Αυθημερόν (delivery within the day) για απλή αυθημερόν παράδοση έως τις 17:00. Η κλήση μπορεί να πραγματοποιηθεί έως της 12:00.
- Sameday-Αυθημερόν RUSH (delivery within 3 hours) για παράδοση εντός 3 ωρών από την ώρα κλήσης. Η κλήση μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 15:00.
- Sameday-Αυθημερόν ΗΟΤ (delivery within 1-2 hours) για παράδοση εντός 1-2 ωρών από την ώρα κλήσης. Η κλήση μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 16:00.
- Αν επιλέξετε το εικονίδιο schedule, τότε μπορείτε να προγραμματίσετε το δρομολόγιο σας για αργότερα μέσα στη μέρα ή κάποια στιγμή στο μέλλον.
Μπορείτε να ορίσετε ώρα παραλαβής αργότερα μέσα στην ημέρα ή να προγραμματίσετε μια παραλαβή σε μελλοντική ημερομηνία. Η υπηρεσία schedule είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή μας συνέχεια (24/7).
Για να είναι έγκυρος ο προγραμματισμός δρομολογίου, θα πρέπει να αφορά στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-16:00).
Κλήσεις για υπηρεσίες εκτός αυτών των ημερών και ωρών γίνονται τηλεφωνικά.
3. Κόστος υπηρεσίας
- Μόλις συμπληρώσετε τα παραπάνω εμφανίζεται η χρέωση για το δρομολόγιό σας, με βάση την υπηρεσία που διαλέξατε και την απόσταση όπως προκύπτει από τις ζώνες που έχει καθορίσει η εταιρία. Μπορείτε να τις δείτε εδώ.
- Στη συνέχεια, πατήστε proceed για να προχωρήσετε στην επόμενη σελίδα.
4. Στοιχεία αποστολέα - παραλήπτη:
- Collection Name / Delivery Name: Εδώ συμπληρώνετε το όνομα και το τηλέφωνο του αποστολέα και του παραλήπτη και στο “Add note” δεξιά, προσθέτετε τυχόν σημειώσεις για την παραλαβή ή την παράδοση, π.χ. όροφος, κουδούνι, ή άλλες πρόσθετες οδηγίες.
- Στο τηλέφωνο αφήνετε το +30 ως έχει για δίκτυα τηλεφωνίας Ελλάδας (το αλλάζετε μόνο για να βάλετε το πρόθεμα της χώρας που ανήκει το δίκτυο σας πχ +44 για δίκτυο Ηνωμένου Βασιλείου) και συμπληρώνετε δίπλα τον αριθμό σας (69……ή 21….….).
- Sender Email: Eδώ σημειώνετε το email στο οποίο θέλετε να λάβετε τις ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αποστολής σας και την απόδειξη παροχής
υπηρεσιών ή το τιμολόγιο (αν δεν λάβετε ενημέρωση ελέγξτε και στα ανεπιθύμητα). - Recipient Email Address: Προαιρετικά μπορείτε να καταχωρήσετε και το email του παραλήπτη, ώστε να λάβει ενημέρωση για το δρομολόγιο.
5. Πληρωμή:
- Eισάγετε τα στοιχεία της κάρτας όπου θα γίνει η χρέωση. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν εμφανίζονται στην εταιρεία μας. Η διαχείριση της χρέωσης γίνεται από τρίτο πάροχο, την εταιρεία Stripe Inc.
- Απαιτείται η αποδοχή των όρων (terms and conditions) να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.
- Separate billing details: Συμπληρώστε το email και στοιχεία στα οποία θα σταλεί η απόδειξη ή το τιμολόγιο, αν διαφέρουν από τα στοιχεία του αποστολέα-εντολέα.
- Print waybill: Μετά την επιτυχημένη καταχώρηση της αποστολής μπορείτε να εκτυπώσετε το voucher το οποίο θα συνοδεύσει την αποστολή σας (απαραίτητο για παραδόσεις σε Δημόσιους φορείς, ΔΕΔΔΗΕ κτλ.).
- Tracking URL: Στο email επιβεβαίωσης που θα λάβετε μετά την καταχώρηση (ελέγξτε και στα ανεπιθύμητα), θα λάβετε και έναν σύνδεσμο (Tracking URL) μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθείτε τα στάδια της αποστολής σας.
- Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβουμε αγορά σας από e-shop στην Αττική, θα πρέπει το προϊόν να είναι εξοφλημένο στο κατάστημα και να έχετε ενημερώσει το e-shop ότι θα στείλετε δικό σας courier. Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε τον αριθμό παραγγελίας (του e-shop) στο πεδίο “Add reference code”.
Προγραμματίστε την αποστολή σας τώρα
Δοκιμάστε την εύχρηστη πλατφόρμα μας για άμεσο υπολογισμό κόστους, ηλεκτρονική πληρωμή, παρακολούθηση αποστολής σε πραγματικό χρόνο, απόδειξη παράδοσης.